اطعام نیازمندان و توزيع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی میان اقشار آسیب‌پذیر شهرستان اندیمشک

مدیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک به تشریح برنامه‌های این مجموعه در عید غدیر پرداخت و گفت: اطعام نیازمندان، توزيع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی و ماسک میان اقشار آسیب‌پذیر در روز عید غدیر صورت می‌گیرد.

«مهراب سراج‌الدین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه عید غدیر به عیدالله اکبر مشهور است و از والاترین و با ارزشمندترین اعیاد اسلامی به شمار می‌رود اظهار کرد: هیچ روزى در طول سال، فرخنده‌تر و مبارک‌تر از عید غدیر نزد شیعیان وجود ندارد.

 

مدیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک افزود: شیعیان و مسلمانان هر ساله در ایام عید قربان تا غدیر خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم‌ها و جشن‌های روز عید غدیر آماده می‌کنند و با توجه به اینکه اطعام و ضیافت در این روز بسیار سفارش شده است، برای اطعام به نیازمندان برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

وی اذعان کرد: همزمان با این دهه پر خیر و برکت، مجموعه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک با همکاری نوجوانان، جوانان، خانواده اعضا و ديگر شهروندان، بسیج دانشجویی، بسیج و کانون مداحان، کانون خادمیاران رضوی و هیئت مهدی موعود (عج) برنامه‌های پرمحتوایی را از ۳۰ تیرماه تا ۸ مردادماه در نظر گرفته است.

 

سراج‌الدین تصریح کرد: در این زمينه بیش از ۳۰ عنوان برنامه همچون مسابقه داستان غدیر ویژه کودکان مقطع ابتدایی، مسابقه خطبه‌خوانی غدیر ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم، مسابقه دوچرخه‌سواری ویژه پسران مقطع متوسطه اول و دوم و چندین مسابقه فرهنگی دیگر پیش‌بینی شده است.

 

وی عنوان کرد: تیم سایبری نوجوانان و جوانان در قالب ۲ گروه دختران و پسران بهشت در زمینه تهیه و تولید محتوای رسانه‌ای در فضای مجازی از قبیل ساخت کلیپ، پوستر، استیکر، کارت پستال غدیریه، تولید و ساخت دل نوشته چند زبانه و مصاحبه مردمی، تمام تلاش خود را جهت نشان دادن قطره‌ای از دریای بیکران غدیر خواهند داشت.

 

مدیر شبکه نغمه‌های عشق اندیمشک بیان کرد: گروه دختران بهشت این مجموعه در این دهه با حضور در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، زیبایی‌های غدیر را به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی ادامه داد: اجرای سرود خیابانی توسط گروه سرود پسران بهشت در محلات مختلف شهرستان اندیمشک و حومه، خطاطی صلواتی روی شيشه وسايل نقلیه، چالش جشن غدیر در خانه‌ها و ارسال فیلم و عکس و اهدا جایزه به بهترین اجرای جشن، دیدار با خانواده شهدا، جلسات جشن در هیئت، غبارروبی مزار شهدا، چالش یک جمله در مورد ولایت و ولایت‌مداری در بین کسبه بازار و اصناف، چاپ پوستر دعای فرج و توزيع بین مردم و پویش صلوات جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) از جمله برنامه‌های اين دهه با برکت هستند.

 

سراج‌الدین با بیان اینکه امسال با توجه به وجود ویروس کرونا، دوازدهمین همایش تخصصی «غدیر در آیینه انتظار» برگزار نمی‌شود اضافه کرد: با کمک خیرین، مهدی یاوران و خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک، اطعام نیازمندان، توزيع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی و ماسک میان اقشار آسیب‌پذیر در روز عید غدیر صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این مجموعه‌های مهدوی ۱۸سال است که تشکیل شده‌اند یاد آور شد: دغدغه این مجموعه‌ها مکانی ثابت برای فعالیت نوجوانان و جوانان است که در همین راستا از خیرین، محبان و منتظران امام زمان (عج) انتظار می‌رود تا در خصوص اعطای زمینی برای ساخت مجموعه مهدی یاوران جوان شهرستان اندیمشک همیاری و مساعدت کنند تا این جوانان دیگر دغدغه مکان فعالیت را نداشته باشند.

 

کد خبر 1074426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha