۷۰۲ قربانی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تشریح آخرین آمار و ارقام از وضعیت بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، گفت : با هفت مورد فوتی در سطح استان در ۱۸ روز گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان به عدد ۷۰۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست ستاد استانی مقابله با کرونا صبح امروز (۱۹ تیر ماه) با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مدیران دستگاه های اداری در سالن دولت شهر یاسوج برگزار شد.

 

«پرویز یزدان پناه» در این نشست به تشریح آخرین آمار و ارقام از وضعیت بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت : هفت مورد فوتی در سطح استان در ۱۸ روز گذشته مشاهده شد که آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان را به عدد ۷۰۲ نفر رساند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه روند بیماری در استان مثبت است و بیشتر از ۳۰۰ مورد مثبت در دوران پیک مشاهده شد، ادامه داد: تا امروز بیش از ۵۱ هزار و ۶۳۴ دوز واکسن کرونا تزریق شد.

 

وی بابیان اینکه در غربالگری مرحله نخست و دوم، رتبه برتر کشور بودیم، ادامه داد: در بیمارستان شهید جلیل ۳۰۰ تخت وجود دارد که از این تعداد، ۲۷۰ مورد برای کرونا در نظر گرفته شد.

 

یزدان پناه با بیا اینکه ۳۰ تخت ویژه در بیمارستان شهید جلیل برای کرونا در نظر گرفته شد، یادآور شد: حدود هزار تن اکسیژن در بیمارستان های استان تزریق شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خرید تجهیزات برای بیمارستان های استان اشاره کرد و گفت: مشکل جدی برای داروهای کرونا در استان وجود ندارد.

کد خبر 1074428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha