جوانان جنبه های مسئولیت پذیری را بیاموزند/ اثر منفی درآمد نامشروع

امیر سرتیپ حدادی سامانی، گفت: جوانان جنبه های مسئولیت پذیری را در ابعاد مختلف زندگی بیاموزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، امیر سرتیپ علی حدادی سامانی، در مراسم استقبال از سربازان آموزشی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، به موضوع مهم مسئولیت پذیری اشاره کرد و اظهارداشت: افراد در موقعیت های مختلفی از زندگی قرار می گیرند که مسئولیت هایی را بر عهده آنان می گذارند که نقش آفرینی آن بسیار مهم است.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود:  جوانان جنبه های مسئولیت پذیری را  در ابعاد مختلف زندگی بیاموزند که دوران خدمت سربازی در این خصوص نقش اساسی دارد و با توجه به سختی ها و مشقت ها اما افراد نقش موثری پیدا می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در هر مسئولیت و جایگاهی باید بهترین نوع نقش خود را ایفا کنیم‏، تصریح کرد: خودجوش بودن ظرفیت انسان برای ایفا نقش در ارتقا کارکرد و نقش آن موثر و کارآمد است.

 

حدادی سامانی ادامه داد: انجام وظیفه خوب و مطلوب در دوران خدمت سربازی فرصت های زیادی را برای رشد انسان فراهم می کند و برکات زیادی نیز به سربازان جوان می رسد.

 

*ضرورت توجه به نماز جماعت، احترام به والدین و کسب روزی حلال

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی نیز در این جلسه به موضوع مهم نماز اول وقت و کسب رزق حلال اشاره کرد و اظهارداشت: توجه به نماز اول وقت و اقامه این فریضه دینی موجب کسب معرفت و منفعت برای افراد خواهد شد.

 

حجت الاسلام «جانمراد موسوی» افزود: برکات مادی و معنوی زیادی از این اقامه اول وقت نماز و حتی جماعت به انسان می رسد که نتایج انس با پروردگار همواره در ابعاد مختلف زندگی مشخص خواهد شد.

 

وی به احترام و احسان نسبت به پدر و مادر نیز اشاره کرد و یادآورشد: برکات زیادی در این جریان برای انسان وجود دارد که بلا و مشکلات را نیز از افراد دور خواهد کرد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی توجه سربازان را به اهمیت کسب درآمد مشروع جلب کرد و گفت: کسب مال حرام آسیب های زیادی را به همراه دارد و گاهی نتایج آن غیرقابل جبران است.

 

وی اضافه کرد: روزی هر فرد به او خواهد رسید و بر اساس تلاش و کوشش باید به دنبال کسب منفعت باشیم و نباید راه های غیر از آن را جستجو کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی، دینی و معرفتی برای سربازان در این دوران پیش بینی شده، گفت: از این فعالیت ها استفاده کنند و دوره های آموزشی و مهارتی نیز فرصتی برای ارتقا و اعتلای جایگاه فردی آنان خواهد بود و در کسب شغل و درآمد پس از دوران سربازی کمک خواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 1074469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha