پیاده روی اعضای کانون با شعار «نه به اعتیاد» در شهر عنبران

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری نبی رحمت گفت: اعضای کانون های مساجد و خانه هلال شهر عنبران در یک حرکت فرهنگی پیاده روی با شعار «نه به اعتیاد» به مناسب هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار کردند.

«فرزاد رسولی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون های مساجد و خانه هلال شهر عنبران در یک حرکت فرهنگی پیاده روی با شعار «نه به اعتیاد» به مناسب هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار کردند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری نبی رحمت تصریح کرد: این حرکت فرهنگی با هدف آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان در خصوص مضرات مواد مخدر و تبعات این بلای خانمانسوز است.

 

وی اظهار داشت: اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی است که می تواند خانواده ها را به سمت نابودی بکشاند و فرهنگ سازی در زمینه دوری از این بلای اجتماعی یک وظیفه فرهنگی برای کانون ها است.

 

رسولی یادآور شد: این برنامه فرهنگی یک اعلان عمومی برای جلوگیری از افزایش اعتیاد به مواد مخدر در بین نوجوانان و جوانان است.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری نبی رحمت افزود: البته برنامه های مختلف در زمینه آشناسازی فعالان کانون های مساجد با شیوه های مبارزه با اعتیاد نیز برگزار شده است.

 

رسولی عنوان کرد: برپایی کلاس های مشاوره در مورد آسیب های مواد مخدر و برنامه های آشناسازی نوجوانان به «نه گفتن به مواد مخدر» نیز در کانون های شهر عنبران برگزار شده است.

 

کد خبر 1074472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha