شناخت و معرفی شناسنامه دشمن باید به صورت تشکیلاتی انجام شود

آیت الله عبادی با تأکید بر شناساندن ماهیت واقعی استعمارگران به نسل آینده، گفت: باید شناخت تاریخ و معرفی شناسنامه دشمن به صورت تشکیلاتی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۰ تیر) در نشست با استادیاران صالحین، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستانها و فرماندهان نواحی بسیج سپاه انصارالرضا(ع) استان ضمن تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام، اظهار کرد: ما خدا را به چه زبانی شکر گذاریم که با این همه توطئه های جهانی و ناکارآمدی‌های داخلی و انواع کارشکنی باز هم با رحمت الهی، تجدید حیاتی برای ارزش های انقلاب پیش آمد.

 


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شکر تنها یک ذکر زبانی نیست بلکه اظهار نعمت است و تلاش کنیم استعدادها ظهور پیدا کند، افزود: یکی از مصادیق بصیرت توجه به همین شکرگذاری از نعمات خداوند است لیکن در برخی از موارد جای تاسف است که آنچه را که با وجود همه موانع و تهاجم و مشکلات مردم و ضعف مدیریت‌ها اتفاق افتاد را مقام معظم رهبری با تأکید یک حضور حماسی دانستند، بازتابی گسترده داده نشد تا به جامعه امید می داد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه باید باور کنیم که دشمن در تهاجم تبلیغاتی بر ما غلبه دارد و ما از جهت تبلیغاتی بسیار کم داریم و متاسفانه در این زمینه تحت تاثیر  دیگران هستیم، گفت: دشمن هیچ چیزی ندارد اما ابتکار تبلیغات در دست آنهاست لذا باید شناخت تاریخ و معرفی شناسنامه دشمن به صورت تشکیلاتی انجام شود.

 

وی ادامه داد: در شرایط امروز این کار سختی نیست فقط به صورت تشکیلاتی باید عده ای شایسته جمع شوند و کارها را تقسیم کنند و واقعیت هایی که در فرهنگ و سیاست حاکم بر اروپا است را در طول تاریخ بیان کنند، چه زمانی که علی رغم فساد ادعای تدین می کردند چه بعد از آنکه با سوء استفاده از وراثت دانشمندان اسلامی مدعی تمدن شدند.

 

امام جمعه بیرجند به جنگ ها و جنایت های استعمارگران در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: باید ماهیت دشمن را مستند به نسل آینده نشان دهیم چون حداقل مصونیت ایجاد می کند تا دشمن خود را به درستی بشناسند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه استعمارگران برای قتل و غارت به شرق آمدند و ذخایر کشورها را می‌برند اما کسی قدم موثری برای شناساندن استکبار برنداشته است، تصریح کرد: وقتی هنوز در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها نشخوارهای غربی اشاعه می‌یابد، وضعیت همین می‌شود.

 

به گفته وی در جریان تبلیغات روزمره هم اصولی نداریم که روی آن تبلیغات کنیم و کشورهای مختلف رسانه‌هایشان یک حرف می‌زنند اما اینجا در الفبای تبلیغات مانده‌ایم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: باید در تبلیغات برنامه محور باشیم؛ هنر چقدر در تبلیغات نقش دارد، متاسفانه هنری در کار نیست و آنچه حوزه هنری هم انجام می‌دهد مثل لالایی برای خواب است.

 

وی بیان کرد: وقتی دشمن بر ما مسلط می شود باید گروه های متخصصی با زبان حماسه و هنر فعالیت کرد و در فضاهای مجازی که دشمن آن را پر کرده و در آن تبلیغ می‌کند باید آنقدر جاذبه ایجاد کنیم که هیچ کسی دنبال دشمن نرود.

کد خبر 1074525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha