وضعیت قرمز کرونایی در ۴ شهرستان لرستان

خادمی، به روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا در لرستان اشاره کرد و گفت: طبق آمار هم اکنون ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی و بجز شهرستان رومشکان که زرد است، مابقی نیز به نارنجی تغییر وضعیت داده اند.

«سیدموسی خادمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، به شیوع موج پنجم کرونا در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: متأسفانه در استان لرستان نیز شواهدی از ورود موج پنجم مشاهده می‌شود.

 

استاندار لرستان به افزایش وضعیت قرمز کرونایی در استان لرستان اشاره کرد و افزود: هم اکنون 4 شهرستان استان دارای وضعیت قرمز، مابقی شهرستان ها نیز جز شهرستان رومشکان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر بیماران کرونایی در لرستان، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ضروری است و از مردم می خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.

 

خادمی با اشاره به شیوع دلتا ویروس، یادآور شد: سرعت انتقال ویروس جهش یافته دلتا نیز افزایشی است، این ویروس تا مرزهای استان رسیده ولی تاکنون شواهدی از وجود ویروس دلتا در استان لرستان مشاهده نشده است.

 

وی بر ضرورت همکاری کسبه و بازاریان برای کنترل ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: مردم از حضور در هر گونه تجمع همچون مراسم عروسی و عزاداری خودداری نمایند.

کد خبر 1074593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha