وحدت و همگرایی اعضای شورای شهر لازمه خدمت به مردم است

حجت الاسلام سپهوند، گفت: منتخبین شورای اسلامی شهر با وحدت، همدلی و همگرایی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(20 تیر) در دیدار با منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ازنا اظهارداشت: خدمت رسانی به مردم خود عبادتی بسیار ارزشمند و جایگاهی والا در آموزه های دینی و قرآنی دارد.

 

امام جمعه ازنا خطاب به منتخبین شوراهای اسلامی شهر، گفت: شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است و آنچه که انتظار می رود تعامل، وحدت وهمگرایی با تمام ارگان های دولتی و نهاد های اسلامی است.

 

وی برضرورت حفظ و تقویت وحدت و همدلی تأکید کرد و افزود: استفاده از خرد جمعی می تواند مسیر عمران آبادانی و توسعه شهر را تعیین کند.

 

حجت الاسلام سپهوند اخلاق مداری، مردم داری و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف را  رمز موفقیت در برنامه های  شوراهای اسلامی شهر و روستا خواند و بیان کرد: امیدواریم شما اعضای جدید که بحمدلله از روحیه جهادی و انقلابی برخوردارید؛ با شناخت دست آوردهای دوره های گذشته شورا، کمی و کاستی ها و نیازهای شهر و شهروندان را برطرف سازید.

 

وی عنوان کرد: باید انتظارات و توانمندی ها را به خوبی شناسایی و در زمینه ارتقاء نقاط مثبت و حل و فصل نقاط ضعف و مشکلات گام برداشت.

کد خبر 1074616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha