اجرای طرح محله همدل با هدف رفع مشکلات محله ها

حجت الاسلام غلامی، از اجرای طرح جشنواره مهرواره محله همدل خبر داد و گفت: در این طرح برطرف شدن اختلافات، رفع مشکلات محله، تهیه جهیزیه و هر نوع مشکلات فردی و جمعی که در محله‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام «احمدرضا غلامی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: طرح مهرواره محله همدل به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری مردم برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: هدف از اجرای این طرح حل مشکلات محلات با جذب مشارکت مردمی است.

 

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با اجرای طرح محله همدل تلاش می کند که مشکلات حوزه‌های مختلف محلات و شهرها توسط خود شهروندان شناسایی و با برگزاری گفتمان ها برای حل مشکلات محلات تلاش شود.

 

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: تاکنون در قالب اجرای این طرح ۸۰۰ مسئله توسط مردم در طرح مهرواره محله همدل لرستان ثبت شده است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اجرای جشنواره مهراوه همدل در سه بخش شهرستانی، استانی و ملی، یاداور شد: مرحله شهرستانی این طرح 10 تیر برگزار شده است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: برطرف شدن اختلافات، رفع مشکلات محله، تهیه جهیزیه و هر نوع مشکلات فردی و جمعی که در محله‌ها،محور برگزاری این طرح هستند.

 

کد خبر 1074620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha