ثبت نام مدارس شبانه روزی بر اساس اولویت دانش آموزان انجام می شود

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: ثبت نام مدارس شبانه روزی براساس اولویت دانش آموزان انجام می شود.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: ثبت نام در مدارس شبانه روزی باید با توجه به اولویت هایی از قبیل بعد مسافت، سختی راه و میزان دسترسی و استعداد تحصیلی انجام شود.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان بر اهمیت هدایت تحصیلی تاکید کرد و ادامه داد: فرایند هدایت تحصیلی و شغلی فقط مربوط به پایه نهم و دوره متوسطه نمی باشد بلکه این امر مهم را حتی در مقطع ابتدایی از مسیرهای درست و اصولی باید پیگیری کرد تا دانش آموزان در این مرحله از زندگی به سرانجام خوشایند و مطلوبی دست یابند.

 

نادری همچنین در خصوص ثبت نام مدارس شاهد خاطرنشان کرد: تمامی ثبت نام های مدارس شاهد بر اساس دستورالعمل ها و بخشنامه ها ی ارسالی از استان انجام خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: دانش آموزان مدارس شاهد امانت عزیزانی هستند که بر گردن ما حق دارند و ما با توجه به این دانش آموزان می توانیم باعث ارزش گذاری فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شویم و آن را در جامعه نهادینه کنیم.

 

وی تصریح کرد: طی جلسات متعدد برگزار شده در خصوص وضعیت ادامه تحصیل دانش آموزان میان پایه و سرانه مشارکت های مردمی در سال جاری مدارس شاهد تصمیماتی اتخاذ شده است.

 

در سال تحصیلی 1400-99، 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیرنظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

شهرستان شیروان با 157هزار نفر جعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1074624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha