بی‌عفتی جامعه را با بحران‌های اخلاقی و اجتماعی مواجه می‌کند

حجت‌الاسلام برومند رازیانی گفت: بی‌عفتی و بی‌حجابی از مصادیق منکرات است که جامعه را با بحران‌های اخلاقی و اجتماعی مواجه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در کرسی آزاد اندیشی با موضوع عفاف و حجاب که به همت بسیج دانشجویی سقز و در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضروریات پیشرفت جامعه، همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده است.

 

وی اظهار کرد: بی عفتی و بی‌حجابی از مهمترین مصادیق منکر است که جامعه را با بحران‌های اخلاقی و اجتماعی مواجه می‌کند و یکی از مهم ترین عوامل زمینه ساز گناه، عدم رعایت آداب پوشش و عفت در رفتار، گفتار و فکر است.

 

حجت الاسلام رازیانی اظهار کرد: انسان محجوب و عفیف در پیشگاه خدای متعال جایگاه رفیعی دارد و والدین، با رعایت حجب و حیا و مسئولان با کار فرهنگی می توانند فرهنگ عفت و حجاب را در جامعه ترویج کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز  افزود:رعایت حجاب و عفاف تنها به بانوان خلاصه نمی شود بلکه همه باید در حفظ عفاف در جامعه تلاش کنند.

 

در این کرسی آزاداندیشی، دانشجویان موافق و مخالف به ارائه نظرات و سئوالات خود پرداختند که لزوم رعایت حجاب از سوی مردان در جامعه، آزادی در انتخاب حجاب، تبعیض در پوشش مردان و زنان و غیره را مطرح کردند.

 

 

کد خبر 1074672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha