اعزام ۸ کامیون راهداری جنوب کرمان به بندر امام 

مسعود جمیلی گفت: ۸ دستگاه کامیون راهداری از مبدا جنوب کرمان برای جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی به بندر امام اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسعود جمیلی» گفت: با توجه به‌ اهمیت جابه‌جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی، طرح ملی به‌ منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی(ره) آغاز شده است که با توجه به حساسیت موضوع و کمک برای تسریع روند تخلیه بارها، این اداره کل نیز در حد توان لجستیکی برای پیشبرد این مهم اقدام کرده است.


مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای جنوب کرمان افزود: با توجه به اهمیت جابه‌ جایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در کشور و بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده برای جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در انبارهای بندر امام خمینی (ره) ۸ دستگاه کامیون از مجموعه ماشین آلات این اداره کل به مقصد بندر امام خمینی(ره) برای حمل کالای اساسی و نهاده‌های دامی اعزام شده است.


وی بیان کرد: به ‌منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی، بر اساس هماهنگی انجام ‌شده از سوی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور، امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی(ره) برای شرکت‌های حمل‌ و نقل استان فراهم شده تا ناوگان حمل‌ و نقل کالای استان‌ها بدون وقفه انجام شود.


جمیلی ابراز کرد: علی رغم کمبود کامیون ملکی و بومی منطقه جنوب استان کرمان برای انجام هماهنگی‌های بیشتر، جلساتی برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) با شرکت‌های حمل‌ و نقل کالا و انجمن‌های صنفی حمل‌ و نقل کالای جنوب کرمان برگزار شده و از ظرفیت های اندک نیز بهترین بهره را برای حمل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می گیریم.



مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای جنوب کرمان اظهار کرد: به منظور افزایش انگیزه و تسریع در حمل کالاها تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل ‌و نقل کالا به ‌استثنای شرکت حمل‌ و نقل فعال در بخش سیمان، فرآورده‌های نفتی، ترافیکی و فوق سنگین، از مبداء بندر امام خمینی(ره) به کلیه نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو و کنجاله سویا فراهم شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: در شرایط کنونی و نیاز مردم به کالاهای اساسی وظیفه ما را در مجموعه راهداری و حمل و نقل سنگین تر می کند که امیدواریم با همدلی و همراهی این خانواده بزرگ از این شرایط هم عبور کنیم و این مجاهدت قشر فعال حوزه حمل و نقل بار دیگر برگ زرین دیگری در پرونده خدمتی به مردم ثبت می شود.

کد خبر 1074680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha