راه اندازی گشت ارشاد ویژه مسئولین توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور

حجت الاسلام توانایی گفت: رویکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور به سمت ایجاد گشت ارشاد مسئولین رفته است و گشت ارشاد مسئولین را راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدحسین توانایی»، امروز (یکشنبه 20 تیر) در جلسه تودیع و معارفه دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: وظیفه ستاد راهبری، هدایت و حمایت از گروه های امر به معروف است.

مسئول امور استان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با یادآوری این مطلب که دبیر جدید ستاد نسبت به برگزاری جلسات ویژه ستاد اهتمام کند، افزود: از ائمه جماعت برای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در محلات می توان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: ستاد امر به معروف می تواند زمینه را فراهم کند که افزایش معروف و کاهش منکرات را بیشتر شاهد باشیم.

حجت الاسلام توانایی با تاکید بر اینکه کار ستاد امر به معروف کار مچ گیری نیست و کار یارگیری است، افزود: امر به معروف یک امر پیشگیرانه است.

مسئول امور استان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اضافه کرد: رویکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور به سمت ایجاد گشت ارشاد مسئولین رفته است و گشت ارشاد مسئولین را راه اندازی خواهیم کرد.

کد خبر 1074729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha