رتبه اول حفظ کل قرآن کریم مسابقات فرهنگیان کشور نصیب مازندران شد

ایزی با بیان اینکه «رقیه رضایی» از شهرستان ساری در رشته حفظ کل قرآن کریم حائز کسب رتبه اول ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور شد، گفت: همچنین «سجاد اشرفی» از شهرستان ساری نیز در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم رتبه چهارم را کسب کرد.

«حسین ایزی» ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت امام جواد(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه امسال به جهت شیوع کرونا ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور که به صورت مجازی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت قرآن کریم، حفظ ۱۰جزء و کل قرآن کریم،نهج البلاغه و روش تدریس احکام  برگزار شده است.


مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با بیان اینکه این مسابقات به‌صورت مجازی و غیر حضوری با میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد، یادآور شد: از جامعه فرهنگیان مازندران پنج تن به مرحله فینال راه یافتند .

 

وی با بیان اینکه «رقیه رضایی» از شهرستان ساری در رشته حفظ کل قرآن کریم حائز کسب رتبه اول کشور شد، گفت: همچنین «سجاد اشرفی» از شهرستان ساری نیز در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم رتبه چهارم را کسب کرد.

 

 

 

 

ایزی یادآورشد: همکاران فرهنگی استان شامل آقایان مرتضوی، خورسندی و خواجه وند به ترتیب در رشته های حفظ ۱۰جزء، نهج البلاغه و روش تدریس احکام به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند اما از کسب رتبه جا ماندند.

 

 

کد خبر 1074735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha