دفتر کانون محلی خدمت رضوی روستای تجن جار در زمین اهدائی خیر نیک اندیش آملی احداث می شود

هندوئی از اهدای ۲۰۰متر زمین به همت یک خیر نیک اندیش در روستای تجن جار برای احداث دفتر کانون محلی خدمت رضوی این روستا خبر داد و گفت: هزار و ۹۸۰خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع)از طریق ۱۹کانون تخصصی و ۶۰کانون محلی به محرومین شهرستان آملی خدمت می کنند.

«محسن هندوئی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان آمل اظهار کرد: خادمیاران این شهرستان بر مبنای توانایی‌های خود و عرصه و مصداق خدمتی که در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی انتخاب کردند، وارد فعالیت‌های عمومی و یا موضوعی شدند و اکنون منشاء خیر و برکت برای محرومین و نیازمندان شهرستان هزار سنگر آمل هستند.

 

 

 جانشین کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل به فعالیت هزار و ۹۸۰خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارائه‌ی خدمت کریمانه در جهت نشر فرهنگ رضوی و معارف اهل‌بیت (علیهم‌السلام) موردتوجه خادمیاران رضوی این شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از این خادمیاران در قالب ۱۹کانون موضوعی تخصصی به محرومین خدمات رسانی می کنند، افزود: همچنین دیگر خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در آمل به واسطه حضور در ۶۰کانون محله ای به نیازمندان کمک می کنند.

 

هندوئی با بیان اینکه بعضی از کانون های خدمت رضوی این شهرستان در مساجد، تکایا، حسینیه ها و ... فعالیت دارند، یادآورشد: تعدادی نیز در مکان های استیجاری یا وقفی فعالیت می کنند.

 

وی ادامه داد: البته بعضی از این کانون ها به واسطه خیرخواهی محبین ائمه اطهار(ع) به ویژه امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج(ع) از مکان شخصی برای تداوم فعالیت در حوزه محرومیت زدایی به نیابت از امام رضا(ع) برخوردار هستند.

 

هندوئی از اهدای ۲۰۰متر زمین به همت یک خیر نیک اندیش که افتخار خادمیاری امام رئوف را نیز دارد در روستای تجن جار  برای احداث دفتر کانون محلی خدمت رضوی این روستا خبر داد و گفت: ساخت این ساختمان توسط خیرین، اهالی روستا و کانون خدمت رضوی انجام می گیرد.

کد خبر 1074745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha