نماز به عنوان عالی‌ترین ارتباط با خداوند سبحان محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه نماز یک امر به معروف و نهی از منكر است گفت: نماز به عنوان عالی‌ترین ارتباط با خداوند سبحان محسوب می‌شود که اهمیت بالایی نیز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (یکشنبه ۲۰ تیر) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک اظهار کرد: مبارزه با ظلم و ضدارزش‌ها و تقویت بنیه‌ها و مباحث عقیدتی و توحیدی، خط مشی کلی و هدف مشترک انبیاء الهی، اولیاء دین و ائمه اطهار (س) بوده است.

 

امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک با بیان اینکه نماز یک امر به معروف و نهی از منكر است افزود: نماز به عنوان عالی‌ترین ارتباط با خداوند سبحان محسوب می‌شود که اهمیت بالایی نیز دارد.

 

وی اذعان کرد: باید بتوانیم با کمک اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک، بخشی از مباحث، مطالب و مصوبات را اجرا کنیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: ضرورت دارد با برنامه‌ریزی، هماهنگی و تعامل، قدم‌ها و گام‌های بلند مثبتی را در راه اعتلای ارزش‌های الهی برداریم.

 

وی در ادامه به بیان روایاتی پیرامون موضوع امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت نماز پرداخت.

 

در ادامه این نشست، تعدادی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک نظرات خود را در رابطه با مسائل مربوطه بیان کردند.

 

کد خبر 1074750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha