سوله ورزشی کارگران فاروج آماده افتتاح شد

مدیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی فاروج گفت: با جذب اعتبار از منابع استانی و ملی، سوله کارگران فاروج بعد از هشت سال آماده بهره برداری شد.

«غلامرضا گُلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: این طرح از مصوبات دولت دهم  است و ساخت این بزرگترین سالن روزشی کارگران استان در سال 93 با دو هزار نفر ظرفیت در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع آغاز شد.

 

مدیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی فاروج افزود: 60 میلیارد ریال از محل منابع اعتباری سفر هیات دولت به خراسان شمالی برای این طرح اختصاص یافته بود که تاکنون 30 میلیارد ریال آن جذب شده است.

 

وی گفت: با جذب سه میلیارد دیگر، هزینه کرد  این سالن ورزشی به مبلغ 90 میلیارد ریال می رسد.

 

مجموعه ورزشي كارگران فاروج از مصوبات سفر دولت دهم بود كه در سال 90 كلنگ زني شد. اين طرح در زمان كلنگ زني داراي پنج ميليارد و 200 ميليون ريال اعتبار مصوب بود كه از اين مبلغ چهار ميليارد ريال ملي و 1.2 ميليارد ريال نيز از اعتبارات استاني پيش بيني شده بود.

 

بهره برداري از اين طرح با توجه به ساخت آن در بين باغها و سرگردان بودن انجام انشعابات اين طرح در كش و قوس هاي وظايف بين دستگاهي سالها به تاخير افتاد.

 

اين در حالي است كه در شوراي مسكن اسفندماه سال 93، تعيين تكليف راه دسترسي اين مجموعه ورزشي مصوب شده بود و اداره كل كار، تعاون و رفاه اجتماعي خراسان شمالي، تخصيص اعتبار آن را مشروط به تعيين تكليف راه دسترسي كرده بود.

 

ساخت اين طرح در نقطه اي كه در محدوده خدمات شهري نبود و كاربري لازم در اين خصوص را هم نداشت صورت گرفت و همين امر مشكلات زيادي را براي آن رقم زد.

 

در آن زمان مسئولان فاروج، تنها به انگيزه برگشت نخوردن اعتبار، مشكل كاربري زمين اين مجموعه را برطرف كرده و اين نقطه را وارد محدوده شهري كردند.

 

کد خبر 1074796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha