طرح پویش ایران مهربان با هدف حمایت از کودکان ایتام ادامه دارد/ ۶۰۲ کودک تحت پوشش کمیته امداد منطقه ۲ استان البرز است

جلالی با اشاره به اهمیت اجرای طرح پویش ایران مهربان گفت: طرح پویش ایران مهربان یک فرصت برای حمایت از کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

« سید معصومه جلالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت توجه و حمایت از کودکان ایتام گفت: هر ایرانی با مبلغ 10 هزار تومان به صورت ماهانه می تواند سرپرست یک کودک تحت پوشش ایتام باشد.

 

کارشناس طرح اکرام منطقه ۲ کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز افزود: در حال حاضر ۶۰۲ کودک تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از این تعداد ۲۰۴ کودک ایتام هستند.

 

وی با اشاره به اینکه خیّران می توانند در قالب این طرح حامی یکی از کودکان نیازمند منطقه باشند بیان کرد: نیکوکاران و خیران همواره در جریان طرح پویش ایران مهربان اهتمام دارند؛ شماره کارتی که به حامیان اعلام می شود رابط کودک و حامی است و گزینه طرح اکرام پیش از واریز مبلغ مشخص می کند که این کودک تحت پوشش کمیته امداد است.

 

کارشناس طرح اکرام منطقه ۲ کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز خاطرنشان کرد: مبالغی که حامیان واریز می کنند به صورت آنلاین به حساب این کودکان واریز می شود.

 

گفتنی است، علاقمندان به منظور مشارکت در طرح پویش ایران مهربان و حمایت از فرزندان ایتام و محسنین با شماره های ۰۹۳۵۴۶۵۹۷۱۶-۰۲۶۳۴۵۸۶۰۳۲ و ۰۹۳۵۴۶۵۹۷۱۶ یا با مراجعه به آدرس.گلشهر خیابان بهار شرقی روبروی کوچه گلستان ۳ کمیته امداد امام خمینی منطقه دو طبقه همکف واحد اکرام ایتام و محسنین مراجعه کنند. 

 

 

کد خبر 1074849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha