اهدای ۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ماسال

حیدری گفت: هفت سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال اهدا شد.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) هفت سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه این جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است افزود: برای تهیه این جهیزیه‌ها بیش از یکصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است.

 

حیدری تصریح کرد: اگر سبک زندگی حضرت زهرا(س) مبنای دختران جوان و شیوه زندگی امام علی(ع) مبنای زندگی پسران قرار گرفته شود، در زندگی با حداقل مشکلات مواجه خواهند شد و مشکلات نیز یکی پس از دیگری حل می‌شود.

 

ریبیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال تلاش این نهاد را، فراهم کردن زمینه ازدواج موفق و زندگی پایدار دانست و خاطرنشان کرد: نیکوکاران و افراد خیر در مساجد، اصناف و دستگاه‌های مختلف می‌توانند با تعریف شعار واحدی همچون (هر مسجد یک جهیزیه، هر محله یک جهیزیه و...) در امر خداپسندانه ازدواج آسان مشارکت داشته باشند.

 

کد خبر 1074874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha