۸۶ هزار نفر در شهرستان رشت واکسینه شدند

فتح اللهی از واکسینه شدن ۸۶ هزار نفر در شهرستان رشت خبر داد و گفت: ۱۶ مرکز در داخل شهر رشت به مراکز واکسیناسیون کرونا افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز ( دوشنبه، ۲۱ تیر ) در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت اظهار کرد: متاسفانه با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد افزایش موج جدید کرونا در گیلان و شهر رشت هستیم.

 



فرماندار رشت با بیان اینکه این بیماری منحوس جهش‌های مختلفی دارد گفت: بیماری کووید ۱۹ بسیاری از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی کل دنیا را مختل کرده است.

 

وی اذعان کرد: در موج پنجم که همراه با کرونا دلتا است با سرعت سرایت ۱۴۰ درصد روبه رو هستیم، معلوم نیست اگر این بیماری ریشه کن نشود در موج ششم با چه درصد و با چه ادبیات و جهشی روبه رو خواهیم بود.

 

فتح اللهی ادامه داد: در بحران کرونا ویروس بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی در اماکنی چون باشگاه‌های ورزشی، مجتمع‌ها و .... ممنوع شده است.

 

فرماندار رشت با اشاره به اینکه کرونا ویروس را جدی بگیرید و از تجمعات غیرضروری بپرهیزید افزود: متاسفانه در این بحران تلفات بسیاری در بخش اقتصادی و نیروی انسانی داشتیم.

 



وی با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با این بیماری رعایت اصول بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و هنچنبن واکسیناسیون است گفت: با وجود تحریم‌ها و تهدیدات خوشبختانه دانشمندان و نخبگان ایرانی توانستند انواع واکسن کرونا ویروس را تولید کنند.

 



فتح اللهی از افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا ویروس در شهرستان رشت خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر ۱۲ مرکز در شهرستان رشت فعال است که ۱۶ مرکز در داخل شهر رشت برای واکسیناسیون کرونا ویروس به این مراکز افزوده خواهد شد.‌

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۶ هزار نفر در شهرستان رشت واکسینه شدند اظهار داشت: ۳۰ هزار نفر از این تعداد دوز دوم را دریافت کرده و فرآیند واکسیناسیون آنان به اتمام رسیده و مابقی در مرحله دریافت دوز دوم هستند.

 

فرماندار رشت به حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای اشاره و خاطرنشان کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات که شامل نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و کاربران یارانه است از امروز واکسینه می‌شوند.‌

کد خبر 1074882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha