۱۵۰نوعروس تحت حمایت کمیته امداد مازندران روانه خانه بخت شدند

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۱۵۰نوعروس تحت حمایت کمیته امداد مازندران امروز(۲۱تیر) در قالب رزمایش ایران همدل و به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) روانه خانه بخت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۱تیر) در رزمایش ایران همدل و اهدا۱۵۰ سری  جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت که با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان و خیران برگزار شد، اظهار کرد: جهیزیه نوعروسان تحت حمایت با کمک خیران تهیه شد واین امر جای تقدیر دارد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: ۳۷۰نوعروس در  نوبت دریافت جهیزیه قرار داشتند که با کمک خیران و مشارکت مسئولان در دهه کرامت ۲۲۰سری جهیزیه تهیه و در قالب ایران همدل به نوعروسان اهدا شده است.

 

وی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)وحضرت فاطمه(س) نیز در قالب رزمایش ایران همدل ۱۵۰سری جهیزیه برای نوعروسان شامل ،یخچال ،تلویزیون ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز،جارو برقی تهیه و اهدا شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه  افزود: این پنج قلم کالا به ارزش ۱۵ میلیون تومان می باشد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه زمینه سازی برای تسهیل امر ازدواج و ترویج ازدواج آسان را پیگیریم، بیان کرد: ۱۲۰ نوعروس تحت حمایت دراستان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند و با کمک خیران روانه خانه بخت می شوند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ساخت هزار و ۲۰۰واخد مسکن مددجویی را در دست اقدام داریم و تامین مسکن نیازمندان برای ما بسیار با اهمیت است.

 

 

کد خبر 1074919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha