طرح اوقات فراغت در قالب چهار پایگاه در کردستان برپا می‌شود

عبیدالله رستمی گفت: طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب چهار پایگاه در کردستان برپا می‌شود.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: باتوجه به آغاز فصل تابستان و ضرورت برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مساجد به‌ویژه نوجوانان و جوانان چهار پایگاه در سه شهر کردستان برپا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی مساجد در قالب طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» برگزار می‌شود، افزود: فعالیت‌های اوقات فراغت به دو شیوه‌ی عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: فعالیت‌های عمومی برای تمامی کانون‌های فرهنگی مساجد که در سامانه فهما ثبت نام کرده‌اند برگزار می‌شود که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۹ رواق شامل نور، کتاب، رسانه، همدلی، دانش، قلم، ترنج، کارآفرینی و فناوری است و از دهم تیرماه آغاز ‌ تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد.

 

رستمی بیان کرد: فعالیت‌های اختصاصی نیز با برگزاری طرح سه‌شنبه‌های کتاب مساجد با محوریت کتاب‌هاب تفریظ شده توسط رهبر انقلاب و مادران شهدا، برگزاری محافل قرآنی، اجرای میدانی گروه‌های هنری و اجرای طرح 1455 استمرار خواهد یافت.

 

وی در پایان گفت: طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد کردستان با همکارب آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 1074921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha