متکدی میلیاردر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان انار از شناسایی و دستگیری یک متکدی با حساب مالی چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی گزارش های مردمی به پلیس مبنی بر اینکه فردی 59 ساله به صورت مشکوک با حضور در مساجد شهر با چرب زبانی ضمن جریحه دار کردن احساسات مردمی و اینکه مسافر در راه مانده است اقدام به تکدی گری می کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان انار افزود: ماموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای محمد آباد شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی و دستگیری او، در بازرسی از خودروی متعلق به وی مبالغی وجه نقد و دو عدد کارت بانکی جاساز شده را کشف کردند.

 

 

وی ادامه داد: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی مبنی بر تحصیل مال نامشروع از طریق تکدی گری، سوابق او نیز بررسی و مشخص شد که در دو سال گذشته نیز دارای چنین سابقه ای بوده است.

 


سرهنگ رضا خلیلی نژاد خاطر نشان کرد: این فرد که ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است کار تکدی گری خود را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کرد و سرانجام پس از دستگیری در انار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 


وی گفت: با دستور مقام قضائی کارت های بانکیِ کشف شده و متعلق به وی بررسی شد و وجوه نقد و دارایی های او هنگام دستگیری مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون ریال موجودی دارد.

 


فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان تأکید کرد: این فرهنگ باید رایج شود که مردم برای انجام کار خیر به جای کمک مستقیم به چنین افرادی، از طریق سازمان های متولی و مؤسسات خیریه مردم نهاد به نیازمندان واقعی کمک کنند.

 

کد خبر 1074973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha