محدودیت فعالیت مشاغل از هفته آینده اجرایی می شود

فرماندار اردبیل گفت: محدودیت فعالیت مشاغل با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان اردبیل از هفته آینده اجرایی می شود.

«مسعود امامی یگانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: متاسفانه شهرستان اردبیل طی هفته جاری در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفت و با افزایش بستری و تداوم بیماری کرونا محدودیت فعالیت مشاغل اعمال خواهد شد.

 

فرماندار اردبیل تصریح کرد: طبق اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان اردبیل این محدودیت ها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تالارهای عروسی و رستوران ها در اولویت محدودیت به دلیل ازدحام جمعیت است و تا آخر این هفته نیز این مشاغل باید با 20 درصد ظرفیت فعالیت کنند.

 

امامی یگانه اضافه کرد: اعمال محدودیت برای تسریع در کاهش شیوع این بیماری است و امیدواریم اصناف همچون گذشته همکاری خوبی را با مسئولان این امر داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: البته واکسیناسیون عمومی نیز همچون گذشته با قوت بیشتری ادامه دارد و بزودی شاهد کاهش شیوع این بیماری در سطح جامعه خواهیم بود.

 

فرماندار اردبیل افزود: عموم مردم نیز باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی مشاغل را در این امر مهم یاری کنند.

 

کد خبر 1074984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha