جایگاه دوم کشوری برای کانون های مساجد استان اردبیل افتخار بزرگی است

بحرالعلومی گفت: جایگاه دوم کشوری برای کانون های مساجد استان اردبیل افتخار بزرگی که در سال گذشته به دلیل مشارکت فعالان کانون های مساجد در طرح «ایران قوی» کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (21 تیرماه) در جلسه افتتاحیه طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» و شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: فعالان کانون های مساجد تاکنون در اجرای برنامه های فرهنگی همیشه پیشگام بوده اند و به یک برند فرهنگی در استان تبدیل شده اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: جایگاه دوم کشوری برای کانون های مساجد استان اردبیل افتخار بزرگی که در سال گذشته به دلیل مشارکت فعالان کانون های مساجد در طرح «ایران قوی» کسب کرده است.

 

بحرالعلومی یادآور شد: باید از این فعالیت های فرهنگی به خوبی حمایت شود تا شاهد اثرگذاری بیشتر در زمینه های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

 

در ادامه این جلسه، «نادر سقاء» اظهار داشت: هم اکنون بیش از 640 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: در سال جاری با هماهنگی صورت گرفته در طرح «بهارانه فهما» توانستیم از بیش از 450 کانون بازدید کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید بیش از 20 هزار جلد کتاب نیز اهدا شد و بیش از 45 تفاهم نامه همکاری با دستگاه های اجرایی برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی در مساجد منعقد شد.

 

سقاء عنوان کرد: طرح قرآنی 1455 از دیگر فعالیت های است که در حال اجرا و برگزاری است و امیدواریم مشارکت فعالان فرهنگی در این زمینه افزایش داشته باشد.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: طرح «سه شنبه های تکریم» و «شنبه های کتاب» از دیگر فعالیت های است که در کنار سایر فعالیت های سال جاری توسط فعالان در مساجد پیگیری می شود.

کد خبر 1075023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha