واکسیناسیون جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد در کرمان آغاز می شود

با پیگیری های نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، واکسیناسیون جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد در کرمان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان در نشست اخیر مسئولین بنیاد شهید استان با محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و علی اکبر سلطانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان برگزار شد.

 

در این نشست که با طرح موضوعاتی از جمله واگذاری زمین به جانبازان قطع نخاع، تسهیلات رفاهی وام قرض الحسنه، واکسن ایثارگران، تجهیزات پزشکی و ...برگزار شد؛ دکتر پورابراهیمی با بیان اینکه جانبازان بالای 50 درصد بر اساس برنامه ریزی و فهرست اعلام شده از سوی ستاد کرونا واکسن دریافت کرده اند گفت: اگر جانبازی واکسن دریافت نکرده باشد بر اساس همین رویکرد واکسن را دریافت خواهد کرد.

 

وی افزود: با پیگیری های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون گروه دوم جانبازان 25 تا 50 درصد در کرمان آغاز می شود و امیدواریم به تدریج با معرفی جانبازان و هماهنگی انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی این لیست تکمیل شود.

 

این نماینده مجلس در خصوص کمبود آمبولانس مورد نیاز درمانگاه ایثارگران کرمان اظهار کرد: متأسفانه پیگیری های لازم از سوی هلال احمر انجام نشد و مقرر شده هفته آینده در نشست مشترک با معاون اداری مالی وزارت بهداشت و درمان هماهنگی لازم در راستای تسریع واگذاری آمبولانس به این واحد درمانی انجام شود.

 

وی به واگذاری زمین از طریق بنیاد مسکن به جانبازان بالای 70 درصد نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری های قبلی مقرر شد هفته آینده جمع بندی و مجوز لازم از طریق بنیاد مسکن با حضور مدیرکل بنیاد جانبازان و مسکن در کمیسیون اقتصادی نهایی شود. 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: همچنین مکاتبه با شرکت های بزرگ کرمان برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه در کرمان انجام شده و قرار است سهمیه مشخصی در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان قرار گیرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن نیز در این نشست برای کمک به خانه دار شدن جانبازان اعلام آمادگی کرد.

 

                                       

کد خبر 1075044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha