۲بوستان تکریم زائران امام رضا(ع) در سمنان به بهره برداری می رسد

ناظم رضوی، از احداث ۲بوستان در مسیر رفت و برگشت بزرگراه تهران مشهد خبر داد و گفت: این بوستانها در هفته ولایت سال جاری به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان،سید« محمد ناظم رضوی» به پروژه های قابل افتتاح شهرداری سمنان تا پایان تابستان ۱۴۰۰ اشاره داشت وگفت: بوستان زائر با هفت هزار مترمربع و بوستان مسافر با ۲۰ هزار مترمربع در حاشیه بزرگراه ترانزینی تهران مشهد و در مسیر رفت و برگشت توسط شهرداری سمنان ایجاد شده که در هفته ولایت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

شهردار سمنان خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را افتخاری برای شهرداری سمنان دانست وافزود: با بهره برداری از این دو بوستان ، علاوه بر برخورداری توسعه فضای سبز شهری ، خدمات استراحتگاهی کوتاه به زائران در مسیر رفت و برگشت داده می شود .

 

وی با تأکید بر توسعه سالانه ۱۷ هکتار فضای سبز شهری در دوره مدیریت شهری پنجم  ادامه داد: در این دوره ، ۷۵ هکتار فضای سبز جدید به شهر اضافه شده و سرانه فضای سبز اکولوژیک شهروندی نیز به ۲۰ متر رسیده است.

 

به گفته ناظم رضوی در سطح شهر سمنان حدود ۴۰۰ هکتار و بیش از ۲۱۵ پارک و بوستان وجود دارد که جهت نگهداری آنها بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

کد خبر 1075061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha