همت مردم و مسئولین محلی برای کانون روستای عزیزآباد بکار گرفته شد

همت مردم و مسئولین محلی برای تجهیز کانون فرهنگی و هنری مسجد روستای عزیزآباد بکار گرفته شد و به اعتلای آن کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کانون فرهنگی و هنری شهدای عزیزآباد از توابع شهرستان تیران و کرون، مرکزی برای اوقات فراغت و فعالیت های فرهنگی و هنری است که فرصت استثنایی را برای تفریح و رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان این محل فراهم کرده است.

 

کمبود امکانات و تجهیزات در این مرکز فرهنگی و هنری، یکی از چالش های مهم در این مرکز بود که مانع از توسعه فعالیت ها شده بود اما همکاری و مشارکت خانواده های اعضا کانون و مسئولان محلی و شهرستانی به رفع این نیازها کمک کرد.

 

همت مردم و مسئولین محلی برای تجهیز  کانون فرهنگی و هنری مسجد روستای عزیزآباد بکار گرفته شد و به اعتلای آن کمک کرده و این مرکز قطعا توانمندی خاصی را در آینده برای حوزه های فرهنگ و هنر روستا پیدا می کند و اعضای آن به جامعه خدمت خواهند کرد.

 

«مریم شهیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به همکاری مردم و دهیاری در تجهیز و تهیه امکانات برای کانون مسجد گفت: این همکاری و تعامل نقش مهمی در تجهیز کانون داشت.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای عزیزآباد ادامه داد: همکاری دهیاری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری تیران و کرون همراه با کمک خیرین و خانواده اعضا کانون سبب تامین تجهیزات برای این مرکز شده است.

 

وی از مسئولان خواست تا به بخش های روستایی و کانون های فرهنگی و هنری در روستاها توجه کنند تا زمینه ساز رشد و پیشرفت جوانان و نوجوانان این مناطق شود.

 

*روند روبه رشد کانون عزیز آباد در سال های اخیر

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه این مرکز در مدتی دچار تعطیلی و کاهش فعالیت شده بود، اظهارداشت: از سال 98 روند روبه رشدی را پیدا کرد که برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان روستا در آن سال و فعالیت های آموزشی و تبلیغی از جمله آن بود.

 

«اقبال صالحی» افزود: این کانون در طرح ایران قوی سال گذشته رتبه سوم را در بین 54 کانون فرهنگی و هنری مسجد بدست آورده است.

 

وی ادامه داد: این کانون تنها مرکز فرهنگی و هنری آن روستا است که سهم موثری در پیشرفت روستا و ارتقای شاخص های فرهنگی، هنری، اجتماعی و فراغتی خواهد داشت و تحقق این موضوع به همکاری و مساعدت مردم و مسئولان دارد.

 

*کانون های روستایی منتظر نگاه محبت آمیز ستاد کانون های مساجد

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی که به نوعی نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنها مرکز فرهنگی و هنری روستاها هستند تداوم مسیر فعالیت آنان علاوه بر حمایت های محلی و خیرین به مساعدت ستاد کانون های مساجد کشور نیز نیاز دارد.

 

این مراکز فرهنگی و هنری نقش کارآمدی در حوزه استعدادشناسی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی و رشد توانمندی ها و فراغت جوانان و نوجوانان روستا دارند.

 

تقویت عملکرد آنان به نگاه محبت آمیز ستاد کانون های مساجد است تا شاهد فعالیت دو چندان این مراکز باشیم.

 

اعضای و مدیران کانون های مساجد روستا خواهان توجه مسئولان استانی و ستاد مرکزی هستند و مردم روستا و خانواده اعضای کانون فرهنگی و هنری مساجد روستای عزیز آباد از مسئولان ستاد کانون مساجد کشور می خواهند در قبال این همت و مساعدت مسئولان و خیرین برای پیشرفت کانون آنان نیز با اختصاص بودجه ای زمینه ساز تکمیل کار را فراهم کنند.

کد خبر 1075093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha