ارسال آثار طرح ملی قرآن ۱۴۵۵ از طریق سامانه بچه های مسجد امکان پذیر است

ناهیدی فرد گفت: علاقه‌مندان براي شرکت در بخش جشنواره‌اي طرح ملي قرآني ۱۴۵۵ مي توانند با مراجعه به سامانه بچه‌هاي مسجد آثار خود را ارسال کنند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: پانزدهمین دوره از طرح ملی قرآنی 1455 از 5 تیر ماه آغاز به کار کرده و تا 12 شهریور به مدت 10 هفته  ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: این جشنواره ملی قرآنی به صورت مشترک از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و شبکه قرآن و معارف برگزار می‌شود..

 

وی بیان کرد: این طرح قرآنی به دلیل ۱۴۵۵ امین سال نزول قرآن کریم با این عنوان نامگذاری شد؛ که امسال با شعار قرآن، امید و زندگی، با دو بخش جشنواره و مسابقه پیامکی با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم اجرا می‌شود.

 

ناهیدی فرد در خصوص بخش جشنواره طرح ۱۴۵۵ خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان‌نویسی، گرافیک و محصولات چند رسانه‌ای از بخش‌هایی است که در این جشنواره‌ گنجانده شده است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق سامانه اطلاع رسانی بچه‌های مسجد ارسال کنند.

 

وی قرآن کریم را کتابچه راهنمای انسان‌ها دانست که از سوی خداوند نازل شده است و افزود: این کتاب مقدس دریایی از معارف است که باید با خواندن و اندیشیدن آیات الهی در زندگی روزانه به کار گرفته شود.

کد خبر 1075124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha