ویژه برنامه «شکوه مادری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکريم آغاز شد

ویژه برنامه «شکوه مادری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکريم با حضور رئيس ستاد فهمای کشور و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، ویژه برنامه «شکوه مادری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکريم با حضور حجت الاسلام و المسلمين دکتر ارزانی، رئيس ستاد فهمای کشور و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد آغاز شد.

 

ویژه برنامه «شکوه مادری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکريم از چهارمحال و بختیاری با تکریم از مادران شهدا و مادران نخبه مسجدی آغاز شد.

 

طرح ملی سه شنبه های تکریم سال ۱۴۰۰ با محور تجلیل از مادران شهدا، مادران نخبه که خود توانسته اند فرزندان صالحی به جامعه تحویل دهند و همچنین بانوانی که علاوه بر جایگاه مادری به عنوان مدیرمسئول کانون های مساجد فعالیت دارند برگزار شد.

 

آیین تکریم از مادران شهدا و نخبه مسجدی از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه ۲۲ تیر) در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

 

خاطرنشان می شود: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب شد.

 

کد خبر 1075179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha