حجاب و عفاف هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان است

حجت الاسلام اصغری گفت: حجاب و عفاف به عنوان هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان انتخاب شده است تا بنیان خانواده را متزلزل کنند و سبک زندگی غربی را ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمود اصغری» در تجمع عفاف و حجاب به مناسبت هفته حجاب و عفاف در مسجد صاحب الزمان (عج) سرعین گفت: حجاب و عفاف یک فرهنگ ارزشمند برای مسلمانان است که همیشه مورد تعرض بدخواهان این دین قرار گرفته و همیشه تلاش شده تا جوامع مسلمان از این فرهنگ غنی دور باشند.

 

امام جمعه شهر سرعین تصریح کرد: زنان جامعه به عنوان یکی از اعضای خانواده باید در راستای ترویج این امر به خوبی در حفظ حجاب و عفاف تلاش و کوشش کنند.

 

وی ادامه داد: حجاب و عفاف به عنوان هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان انتخاب شده است تا بنیان خانواده را متزلزل کنند و سبک زندگی غربی را ترویج دهند.

 

حجت الاسلام اصغری اضافه کرد: دین مبین اسلام تاکید فراوانی را بر مسئله حجاب به عنوان تضمین آرامش روحی و روانی در خانواده ها دارد و این مسئله باید مدنظر والدین باشد.

 

امام جمعه شهر سرعین یادآور شد: آموزش حفظ حجاب و عفاف به فرزندان یک وظیفه بر عهده والدین است که نباید نسبت به این مسئله نیز غفلت شود.

 

حجت الاسلام اصغری خاطر نشان کرد: دشمنان با توطئه علیه حجاب و عفاف قصد ایجاد هرج و مرج برای برهم زدن بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی را دارد و باید خانواده ها نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

کد خبر 1075264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha