حل مشکلات اشتغال و مسکن جوانان مهمترین مطالبه مجلس از دولت آینده است

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مهمترین مطالبات مجلس از دولت سیزدهم را حل مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان عنوان کرد.

محمد جواد عسکری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین مطالبات مجلس از دولت سیزدهم گفت: علیرغم فشاری که دشمن آورد و جوسازی کرد اما مردم ما هرچند گله مند بودند و گله مندی شان هم بر حق بود اما پای صندوق های رای آمدند و رای دادند؛ نگاه ما این است که مجلس انقلابی در کنار دولت انقلابی در قالب یک نقشه راه با زمان بندی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت حرکت کنند.

 

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی مهمترین مطالبه مجلس از دولت است، مشکلات اقتصادی، معیشت، مسکن، شغل و ازدواج جوانان دغدغه آحاد جامعه است. اگر از 85 میلیون نفر جمعیت کشور مصاحبه شود، قطعا دغدغه 70 میلیون نفر آنها حول این چهار محور است.

 

وی ادامه داد: ما قوانین قوی داریم و دولت آینده باید هماهنگ با مجلس حرکت کند، این هماهنگی برگرفته از نگاه اعتقادی، اسلامی و ملی است که خوشبختانه هم در دولت سیزدهم این نگاه وجود دارد و هم در مجلس این نوع نگاه حاکم است.

 

نماینده داراب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با دولت آینده در کنار هم و با تعامل می توانند ظرفیت های بالقوه را به صورت بالفعل دربیاورند و فضای امیدوارکننده ای در کشور ایجاد کنند و از همه مهم تر امنیت سرمایه گذاری است که باید این اتفاق برای سرمایه گذاری و تولید بیفتد و قطعا اگر در بحث سرمایه گذاری موفق باشیم در بحث ازدواج و اشتغال هم موفق خواهیم بود.

 

وی گفت: دولت آینده باید بر اساس شعارهای سال جلو برود، امسال سال تولید، پیشرفت ها و مانع زدایی ها است. یکی از مشکلاتی که باعث شده است سرمایه گذار سرمایه گذاری نکند و بی انگیزگی ایجاد شود، بروکراسی های غلط است. ما این بروکراسی ها را احصا کردیم. پیش بینی ما این است که مسیر همواری برای توسعه کشور ایجاد شود.

کد خبر 1075290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha