فعالیت جوانان کانون ها  با کمترین امکانات

فرهنگیان گفت: با توجه به اینکه کمبودهای زیادی در کانون های مساجد وجود دارد اما جوانان با شور و اشتیاق خاصی بدون توجه به کمبود ها فعالیت می کنند.

ناصر فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های اغلب در مساجد بنا شده اند و در بسیاری از آنها مشکلات و کمبودهایی وجود داردکه  باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشند  .
 

 

مسئول کانون حضرت رسول(ص) روستایی سنقر و کلیایی افزود:  با توجه به اینکه کانون های مساجد سالم ترین مکان برای جوانان و نوجوان است و خانواده های باخیالی راحت آنها را به اینجا می آورند ولی متاسفانه مسئولان کمتر به این موضوع و مکان ها توجه می کنند .

 

وی خاطر نشان کرد: در ایام ماه محرم و رمضان برنامه های مختلفی از جمله برگزاری کلاس های قرآن، احکام ، مداحی ، خواندن دعا ، نماز و برگزاری شب های احیا برگزار شده است.

 

فرهنگیان تصریح کرد: در دو مرحله با همکاری مردم و اعضا بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان  با حفظ آبرو ،نحوه آشنایی،استفاده درست از گوشی و فضای مجازی به جوانان ، اطلاع رسانی در مرود ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در اجتماع ، حضور گسترده در انتخابات از برنامه های این کانون است.

 

مسئول کانون حضرت رسول(ص) روستایی سنقر و کلیایی در پایان گفت: امیدواریم مسئولان به کانون های مساجد نسبت به قبل توجه ویژه تری داشته باشند تا جوانان  فعال  بیشتری جذب شوند.

کد خبر 1075292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha