برای همیشه به این غصه غم انگیز پایان دهید

امام جمعه گچساران در پیامی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا مشکلات مربوط به آتش سوزی مراتع و جنگل های استان را در سطح ملی پیگیری و مرتفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید امین الله حجازی»، امام جمعه گچساران در پیامی خطاب به نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نوشت:

بسمه تعالی

 ضمن عرض سلام واحترام به محضر مبارک مردم شریف و ولایت مدار شهرستان گچساران و تشکر از تلاش های تحسین برانگیز بسیجیان عزیز همیشه در صحنه، مسئولین محترم و خدوم استان و شهرستان و نیز همکاری های دلسوزانه مردم متدین برای اطفاء حریق های سالی چندبار کوه ها و منابع طبیعی بی زبان .

 متأسفانه هرساله با حسرت جانسوز، شاهد آتش سوزی های پیاپی سرمایه های بسیار ارزشمند خدادادی طبیعی هستیم و غیر از آه و ناله غم انگیز و تأسف بار، نتیجه ای حاصل نمی شود .

 لذا از برادر عزیز، جناب آقای حسینی پور، نماینده انقلابی شهرستان و دو نماینده ارجمند دیگر استان عاجزانه خواهش می کنم عنایت فرمایند حل این مشکل صعب العلاج را در سطح ملی پیگیری و برای همیشه به این غصه غم انگیز پایان دهند قبلا از بذل عنایتی که می فرمائید، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

کد خبر 1075311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha