همراهی"صراط" با قرائت ترتیل استاد احمد مقیمی

«صراط» عنوان برنامه‌ای از گروه قرآن و آموزش رادیو قرآن است که با هدف آموزش قرائت و تصحیح قرائات قرآن کریم و اذکار نماز تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه صراط عنوان برنامه ای است که در جهت آموزش عمومی قرائت صحیح سوره های قرآن کریم و همچنین اذکار نماز به مخاطبان در گروه قرآن و آموزش رادیو قرآن تدارک دیده شده است.


این برنامه که با رویکرد تصحیح قرائت قرآن کریم و صحیح خوانی نماز به روی آنتن میرود ، کاری از گروه قرآن و آموزش شبکه رادیویی قرآن است که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۰ صبح تقدیم شنوندگان می شود.


بر اساس این گزارش در روز چهارشنبه ۲۳ تیر ماه برنامه صراط با قرائت ترتیل استاد احمد مقیمی در خدمت شنوندگان عزیز خواهد بود و علاقه مندان جهت تصحیح قرائت خود می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۰ و یا شماره تلفن‌های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ اعلام آمادگی نمایند.


گفتنی است برنامه «صراط» در روز های سه شنبه به تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی وحید و کارشناسی استاد دورچه ای و در روزهای چهارشنبه هر هفته به تهیه کنندگی فاطمه گنجی و کارشناسی استاد حسین اخوان اقدم به روی آنتن رادیو قرآن می رود و شنوندگان برنامه با یکی از اساتید قرائت قرآن همراه می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1075327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha