کلاس آشنایی با آسیب های فضای مجازی برای اعضای کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) گفت: کلاس آشنایی با آسیب های فضای مجازی در راستای اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت برای اعضای کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) برگزار شد.

«فرهاد داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس آشنایی با آسیب های فضای مجازی در راستای اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت برای اعضای کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) تصریح کرد: این کلاس آموزشی با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با آسیب های فضای مجازی و توطئه دشمنان در این خصوص است.

 

وی اذعان داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این دوره در صحن مسجد برگزار شد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی جزو اولویت ها بود.

 

داداش زاده عنوان کرد: اهمیت دادن به فضای مجازی و کنترل این حیطه از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است که این دوره با هدف تحقق این مهم برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) افزود: متاسفانه دشمنان از عدم آشنایی نوجوانان و جوانان نسبت به فضای مجازی و آسیب های آن بیشتر بهره برداری می کنند و تلاش می کنند تا اهداف شوم خود را از طریق این ابزار به آنها انتقال دهند.

 

دادش زاده تاکید کرد: باید مراقب باشیم که فضای مجازی می تواند سبک زندگی این اقشار را تغییر دهد و این مهم از اصلی ترین اهداف شیطانی دشمنان است.

کد خبر 1075328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha