دشمن به دنبال از بین بردن عشق امام حسین (ع) در دل‌های مردم است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: دشمن به صورت شبانه‌روزی در فضای حقیقی و مجازی به دنبال از بین بردن عشق امام حسین (ع) در دل‌های مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (سه شنبه ۲۲ تیر) در نشست با اعضای موکب شهدای اندیمشک در مرز چذابه اظهار کرد: امام حسین (ع) هر چه داشت، برای خدا داد و خداوند هم با تمام توان به دفاع از حسین (ع) پرداخت که این نشان می‌دهد اگر کسی خالصانه جلو برود، خداوند متعال هم برای وی گام بر می‌دارد.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه حسین ابن علی (ع) شهید معرکه است که با شهید ترور فرق می‌کند افزود: کار امام حسین (ع) از همه ائمه حتی امیرالمومنین (ع) سرتر و برتر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه ما گره‌خوردگی خاصی با حضرت سیدالشهدا (ع) داریم که این گره‌خوردگی را با هیچکدام از ائمه نداریم اذعان کرد: امام حسین (ع) خودش و هر چه که داشت رای برای خداوند سبحان هزینه کرد.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: ایمان‌ها متفاوت هستند و یکی از راه‌هایی که انسان بداند مومن است یا نه، عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و اگر اربعین و محرم را با بی‌توجهی و بی‌تفاوتی سپری کنیم و مانند بقیه ایام باشند، معلوم می‌شود که ما مسلمان هستیم اما مومن نیستیم.

 

وی عنوان کرد: خداوند سبحان به خادمان مواکب اربعین حسینی و تمامی افرادی که زمینه برگزاری این رویداد بزرگ را فراهم و آماده می‌کنند، سعادت داده است که زحمات آنها ثواب فراوانی دارد و باید فعالیت خود را با شدت و عشق و علاقه بیشتر ادامه دهند.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه نباید جلوی حرکت خودجوش جوانانی که قصد اشک ریختن برای امام حسین را دارند گرفته شود خاطر نشان کرد: دشمن به صورت شبانه‌روزی در فضای حقیقی و مجازی به دنبال از بین بردن عشق امام حسین (ع) در دل‌های مردم است.

 

«رضا قایدی» عضو هیئت امنای موکب شهدای اندیمشک نیز گزارشی از عملکرد این موکب از اربعین سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

 

کد خبر 1075374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha