سیزدهمین دوره مراسم جشن پیوند آسمانی در ساوه برگزار شد

سیزدهمین دوره مراسم جشن پیوند آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیزدهمین دوره مراسم جشن پیوند آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به همت کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد ابوذر ساوه برگزار شد.

 

این برنامه در بقعه مبارکه امامزاده سید اسحاق(ع) و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و مرکز افق برگزار شد.

 

در این مراسم 23 زوج جوان پیوند مبارک ازدواج خود را جشن گرفته و راهی خانه بخت شدند.

 

حجت الاسلام دهنوی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت این ایام مبارک و جشن ازدواج این زوج های جوان گفت: شما عزیزان باید حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهید و با حرکت در مسیر ارزش های دینی زندگی سرشار از شادی برای خود به ارمغان آورید.

 

وی با اشاره به اهمیت ازدواج آسان بیان کرد: زوج های جوان باید راهی خانه بخت شوند و کمک به ازدواج این عزیزان امری ضروری است و والدین نیز باید با برگزاری مراسمی مختصر زمینه را برای این پیوند آسمانی فراهم کنند.

 

حجت الاسلام دهنوی در ادامه دروغ نگفتن به همسر و صداقت داشتن در زندگی مشترک را ضروری دانست و بیان کرد: دروغ پایه زندگی را سست می کند و زوجین باید صداقت را اصل زندگی خود قرار دهند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه زوج های جوان باید وفادار باشند، بیان کرد: وفاداری ویژگی اخلاقی فاطمه زهرا سلام بود و بانوان باید با الگو گیری از این بانوی بزرگ اسلامی زندگی شاد و سعادتمندی را برای خود رقم بزنند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم به زوج های جوان هدایایی اهدا شد.

کد خبر 1075425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha