ساماندهی مزار شهدا متناسب با شأن آن اسطوره‌های ایثار انجام شود

پورحسن گفت: ساماندهی مزارهای مطهر شهدا به‌عنوان اسطوره‌ها و قهرمانان ملی کشور، امری مهم بوده و باید متناسب با شأن و منزلت والای آن‌ها انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «عباس پورحسن» امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: ما هر چه داريم از شهيدان و فرهنگ ايثار و شهادت بوده و ساماندهی مزارهای مطهر این عزیزان، نمونه‌ای بارز از مصادیق تکريم شهداست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی گلزارهای مطهر شهدا را نماد ایثار و فداکاری ملت ایران قلمداد کرد و افزود: در قبال خون پاک و مطهر شهدا وظیفه سنگینی داریم و باید با ساماندهی مناسب مزارهای این عزیزان، یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها را برای همیشه زنده نگه‌داریم .

وی با تأکید بر لزوم تسریع در امر ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا عنوان کرد: ساماندهی مزارهای شهدا به‌عنوان اسطوره‌ها و قهرمانان ملی کشور، امری مهم بوده و باید متناسب با شأن و منزلت والای آن‌ها انجام پذیرد.

پورحسن تصریح کرد: به برکت خون پاک و مطهر شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ثبات و آرامشی بی‌بدیل برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با قدردانی از اقدامات انجام‌یافته در خصوص ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا، گفت: رفع ایرادات موجود و تکمیل نواقصات، همت مضاعف همه دستگاه‌های اجرایی بالاخص شهرداری را می‌طلبد که امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم، این امر مهم در اسرع وقت محقق شود.

کد خبر 1075427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha