آموزش ‌های به روز در پویایی و موفقیت کانون های مساجد موثر است

شریفی، ابتکار عمل ستاد فهمای کشور در آموزش‌ های متناسب با نیاز روز را تدبیر هوشمندانه دانست و گفت: آموزش‌ های به روز در پویایی و موفقیت کانون های فرهنگی هنری مساجد موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» امروز (سه‌شنبه ۲۲ تیر) در نخستین دوره طرح ملی «ترنم فهما» و «شکوه مادری» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری که با هدف شناسایی، ساماندهی، ارتقا و به کارگیری مدیران کانون‌ها در عرصه فرهنگ و هنر به مدت ۲ روز در شهرکرد برگزار می‌شود، اظهار داشت: کانون های مساجد بازوان توانمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محلات، شهرها و روستاها هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این کانون ها با کمترین امکانات در ترویج تبلیغ اقدام می کنند که جای قدردانی دارد.

 

شریفی بابیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی از ویژگی های کانون های پویا است، تصریح کرد: مدیران و اعضای کانون ها می توانند متناسب با شرایط روز در این کارگاه‌ها آموزش ببینند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، به روز بودن کانون ها را عامل رفع روزمرگی دانست و افزود: امید است مدیران شرکت کننده در این دوره آموزشی اعضای دیگر را در جریان این آموزش ها قرار دهند.

 

کد خبر 1075430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha