۳۰مدیرمدرسه در طرح «مدارس همدل» استان سمنان مشارکت کردند

مسعودیان راد از تحصیل رایگان ۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» دراستان سمنان خبردادوگفت: ۳۰ مدیر مدرسه با فراهم کردن امکان تحصیل و ثبت‌نام در این طرح مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن مسعودیان راد» در مراسم تجلیل و تقدیر از مدیران منتخب مدارس همدل با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزیر آموزش‌وپرورش ضمن بیان اینکه طرح «مدارس همدل» امکان تحصیل رایگان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را فراهم می‌کند،گفت: در این طرح ۳۰ مدیر مدرسه استان سمنان مشارکت کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه باهمت این مدیران دانش آموزان نیازمند در مدارس غیرانتفاعی تحصیل کردند اظهارداشت: ۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» رایگان ثبت‌نام‌شده و سال تحصیلی را به اتمام رساندند.

 

وی بابیان اینکه نتیجه همراهی و همدلی بیش از ۳۰ مدیر نیکوکار و مسئولان فرهنگی منجر به ثبت‌نام دانش‌آموزان نیازمند استان شد، اضافه کرد: با توجه به نقش، جایگاه و اهمیت امر آموزش در کشور تلاش شد تا دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از حمایت‌های تحصیلی بهره‌مند شوند.

 

مسعودیان راد در ادامه تصریح کرد: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش‌وپرورش طراحی و به اجرا درامد تا دانش‌آموزان مستعد موردحمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی برخوردار شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه امکان استفاده از تحصیل باید برای همه کودکان نیازمند فراهم شود، افزود: خیران نیز می‌توانند در این طرح مشارکت ویژه داشته باشند و این فرزندان معنوی خود را موردحمایت تحصیلی قرار دهند.

کد خبر 1075446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha