فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن « کووپارس» در محل موسسه رازی آغاز شد

فلاح مهرآبغادی با اعلام این خبر که فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن « کووپارس» در محل موسسه رازی آغاز شده است گفت: با هدف آماده سازی برنامه های فاز سوم کارآزمایی بالینی در قالب ارسال به سازمان غذا و دارو روند برنامه ریزی ها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدحسین فلاح مهرآبادی» طی نشست برنامه ریزی به منظور اجرای فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس که سه شنبه ۲۲ تیر با حضور رویس موسسه رازی و دیگر مسئولان و محققان در سالن زنده یاد مرتضی کاوه برگزار شد گفت: فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن « کووپارس» در محل موسسه رازی آغاز شد.

 

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس افزود: با هدف آماده سازی برنامه های فاز سوم کارآزمایی بالینی در قالب ارسال به سازمان غذا و دارو روند برنامه ریزی ها انجام شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ضرورت اجرای فاز سوم و انجام مطالعات مرتبط بیان کرد: موسسه رازی در کرج به عنوان نخستین سایتی است که کارآزمایی فاز سوم در آن اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: چهارم مردادماه سال جاری نیز فاز سوم کلینیکال ترایال آغاز می شود که برای این منظور آماده سازی سایت های متعدد در چند استان کشور مورد نیاز است.

 

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس خاطرنشان کرد: آماده سازی به منظور بررسی شرایط و الزمان به منظور راه اندازی سایت کارآزمایی فاز سوم کلینیکال ترایال آغاز شده است. 

 

 

کد خبر 1075461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha