منع تردد شبانه  در گلستان همچنان تداوم دارد

عبدی گفت: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه صبح در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد همچنان تداوم دارد و رانندگان باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

«علی عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا محدودیت ها مثل سابق است و ورود خودروها با پلاک غیربومی در استان گلستان ممنوع است مگر آنکه از فرمانداری های مربوطه مجوز داشته باشند.

 

رئیس پلیس راه گلستان به تداوم محدودیت شبانه در گلستان اشاره کرد و ادامه داد: محدودیت از ساعت 22 تا سه صبح در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد محدودیت برقرار است و رانندگان همکاری لازم را در این زمینه دارند و امیدواریم از این پس نیز همراهی ها تداوم داشته باشد.

 

عبدی بیان کرد: یکی از دلیل تصادفات در سطح استان رعایت عدم حق تقدم در عبور و مرور است و بسیاری از رانندگان از فرعی به اصلی وارد می شوند و یا گردش به چپ و یا راست دارند ولی از راهنمای خودرو استفاده نمی کنند و این امر منجر به تصادف می شود.

 

وی افزود: اگر قصد گردش به راست را داریم حتما باید از راهنما استفاده کنیم و استفاده از چراغ راهنما در حین گردش ها و دنده عقب و دور زدن الزامی است تا رانندگان در مسیر متوجه حرکت ما باشند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که همه مردم نسبت به رعایت قوانین و مقررات تکمین داشته باشند و رانندگان حمل و نقل مسافر و بار امیدواریم پیش از گذشته در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همکاری بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1075474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha