برگزاری جشن های غدیر در کانون فرهنگی هنری عاشقان ثار الله همدان

صلواتیان گفت: باید تلاش کنیم غدیر نیز مانند عاشورا و اربعین به یک عظمت جهان اسلام تبدیل و فرهنگ غدیر نیز در جامعه ترویج یابد.

«مهدی صلواتیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری عاشقان ثار الله همدان با ایجاد یک پویش مردمی، با عنوان «فقط به عشق علی» ترویج فرهنگ نیکوکاری، کمک‌رسانی و ایجاد ارتباط و وحدت بیشتر مردم در سطح جامعه ایجاد می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان ثار الله مسجد عباسیه همدان افزود: برنامه‌های مردمی غدیر خم باید حرکتی در مسیر نشان دادن شخصیت، جایگاه و وجه تمایز امیرالمومنین علی (ع) و غدیر در جهان اسلام و بشریت باشد.

 

وی ادامه داد: غدیر نیز مانند عاشورا و اربعین به یک عظمت جهان اسلام تبدیل و امیرالمومنین علی (ع) نیز به واسطه غدیر به جهان اسلام معرفی شوند.

 

صلواتیان گفت:  با توجه به سفارش اطعام و افطار روز غدیر در آیات و روایات، با کمک خیران و نیکوکاران  در سطح شهر بسته های غدایی و معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه عید غدیر خم عیدالاکبر است اظهار کرد:  قربان عید مسلمانان است اما تنها عیدی که عید خداست و بزرگتر از این روز عیدی برای خدا نیست عید غدیر خم است.

 

کد خبر 1075490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha