پخش ویژه برنامه «گوهر عفاف» از رادیو قرآن

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، ویژه برنامه «گوهر عفاف» کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن، بیستم تا ۲۸ تیرماه تقدیم علاقه مندان می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،بیست و یکم  تیرماه سال 1314 مصادف است با سالروز ممنوعیت حجاب و سیاست‌های تغییر لباس در دوران پهلوی اول که منجر به حادثه خونین مسحد گوهرشاد شد.

 

به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی کشور، این روز را به عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری کرده است.
 
در همین راستا رادیو قرآن ویژه برنامه «گوهر عفاف» را با موضوع حجاب و عفاف و با بخش های متنوع روایت شامل؛ داستان های حقیقی با بیان فریال ترکاشوند، بخش کارشناسی و بخش " چرا حجاب؟ " شامل؛ پخش صحبت ها و انگیزه های افرادی که محجبه شده اند را تقدیم می‌کند.
 
بر اساس این گزارش «برنامه گوهر عفاف» با هدف تبیین مساله حجاب به تفسیر آیاتی که درباره حجاب نازل شده و دلایل وجوب حجاب و عفاف در جامعه امروز و بیان مصادیق خضوع در گفتار و قول معروف با استناد به آیه ۳۲ سوره مبارکه احزاب خواهد پرداخت.
 
«گوهر عفاف» به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید، گویندگی فروغ طاهری، روایتگری فریال ترکاشوند و به کارشناسی مریم حاج عبد الباقی و گزارشگری نیما غفارزاده روزهای شنبه تا پنج شنبه مطابق با بیستم الی ۲۸ تیر ماه در هفته عفاف و حجاب ساعت ۱۴:۳۰ از رادیو قرآن پخش می شود. 
 
 
در این برنامه ، کارشناسان به سوالات مخاطبان که از طریق پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۰ دریافت می شود و شبهاتی که جامعه درباره موضوع حجاب دارد پاسخ می دهند . 
 
 
یادآور می شود پخش برنامه «گوهر عفاف» پس از پایان هفته حجاب و عفاف در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته نیز ادامه خواهد داشت.
 
کد خبر 1075545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha