بیش از ۱۵ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی ماسال هستند

اسدی گفت: ۱۵ هزار و ۲۴۴ نفر تحت پوشش تامین اجتماعی ماسال هستند.

«بتول اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: تامین اجتماعی ماسال از آبان سال 1392 به صورت شعبه مستقل راه‌اندازی شده است.

 

مدیر تامین اجتماعی ماسال با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بر اساس قوانین یک سری تعهدات نسبت به بیمه شدگان خود دارد افزود: مهمترین آن مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، بازماندگان و مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری، پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی و ... است.

 

وی با بیان اینکه 15 هزار و 244 نفر تحت پوشش تامین اجتماعی ماسال هستند گفت: این تعداد افراد شامل بیمه شده‌های اجباری، مشاغل آزاد اعم از راننده، بافنده و... چهار هزار و 950 نفر، افراد تبعه این بیمه شدگان هفت هزار و 299 نفر، تعداد بازنشستگان یک هزار و 42 نفر، تعداد مستمری بگیران فوتی 396 نفر، تعداد از کارافتادگی کلی 68 نفر است.

 

اسدی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 506 پرونده مستمری بگیر در سه آیتم بازنشستگی، مستمری فوتی و از کارافتادگی‌های کلی جا دارند تصریح کرد: افراد تبعه این افرد یک هزار و 616 نفر هستند.

 

مدیر تامین اجتماعی ماسال بیان کرد: شعبه ماسال ماهانه 62 میلیارد ریال مستمری بلند مدت شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری فوت شده به تعداد یک هزار و 459 پرونده پرداخت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه همچنین ماهانه سه میلیارد و 200 میلیون ریال به 120 نفر مقرری بیمه بیکاری پرداخت می‌شود خاطرنشان کرد: هزینه‌های کوتاه مدت هم در طول یک سال اخیر سه میلیارد و 150 میلیون ریال به تعداد یک هزار و 420 فقره پرداخت شده است.

کد خبر 1075565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha