طرح «ضیافت علوی» در صومعه‌سرا اجرا می‌شود

بذله از اجرای طرح «ضیافت علوی» همزمان با روز عید قربان و عید غدیر در صومعه‌سرا خبر داد.

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: سال گذشته نخستین برنامه‌ای که اعضای هیئت رزمندگان اسلام با مشارکت گروه‌های جهادی و هیئت‌های شهرستان انجام داد برنامه‌ریزی برای عیدغدیر بود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: نخستین گام پخت ۱۱۰ پرس غذا بوداما با شروع کار به ۱۴ گروه ۱۱۰ تایی برای ناهار روز عید غدیر و پنج گروه ۱۱۰ تایی برای شب عید غدیر رسید.

 

وی گفت: در مجموع  ۲ هزار و ۹۰ پرس غذا پخت شد و توزیع آن بر عهده گروه‌های مختلف جهادی شهرستان بود

 

بذله تصریح کرد: امسال هم تصمیم داریم که این کار را به صورت مشارکتی با گروه‌های جهادی، هیئت‌ها و خیرین شهرستان و با تنوع بیشتری در غذاها داشته باشیم.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند جهت مشارکت با هیئت رزمندگان اقدام کنند خاطرنشان کرد: توزیع غذا هم با اعضای گروه جهادی و افرادی که شناسایی کرده‌اند، است.

 

وی با بیان اینکه برای انجام کار ۲ مرحله برنامه ریزی شده است اظهار کرد: اولین مرحله ذبح گوسفند قربانی به صورت مشارکتی در روز عید قربان و مرحله بعد پخت غذای گرم در روز عید غدیر است.

 

بذله افزود: دوستان و خیرینی که تمایل به مشارکت دارند، مشارکت در ذبح گوسفند قربانی  ۵۰ سهم ۵۰ هزار تومانی برای ذبح هر گوسفند و مشارکت در پخت غذای نذری ۲۰ هزار تومان برای هر پرس غذا است.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا گفت: خیرینی که خودشان ذبح قربانی دارند می‌توانند بخشی از گوشت قربانی را به پخت غذای غدیر اختصاص دهند و همچنین کسانی که تمایل دارند شخصا پخت غذا انجام دهند  هیات رزمندگان در پخت و توزیع غذا مشارکت خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: خیرین برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۸۴۲۳۵۵ تماس حاصل و یا نذورات خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۳۵۴۹۱  به نام هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا واریز کنند.

 

کد خبر 1075567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha