روند واکسیناسیون کرونا در ایلام شتاب می گیرد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: روند واکسیناسیون کرونا در ایلام شتاب می گیرد.

«جمیل صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایام با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد ۶۸ تا ۷۰ سال در استان در حال اجراست، اظهار کرد: از این هفته روند واکسیناسیون در استان سرعت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه  تاکنون ۴۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان ایلام تزریق شده است، یادآور شد: همه متولدان سال ۱۳۳۵ و پایین‌تر برای دریافت دز اول واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

 

صادقی فر با بیان اینکه افراد قبل از مراجعه برای واکسن زدن مایعات بیشتری باید مصرف کنند و به هیچ وجه دارو‌های مصرفی خود را به دلیل مراجعه و انجام واکسیناسیون قطع نکنند، تاکید کرد: از همه افرادی که در گروه سنی ۶۸ تا ۷۰ سال قرار دارند درخواست می شود حتماً در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تنها به افرادی واکسن زده می‌شود که در سامانه سلامت ثبت نام کرده باشند، یادآور شد: بر اساس نوبت دهی، گروه‌های سنی فراخوان داده می‌شود و افراد زمانی که پیامک دریافت می‌کنند بر اساس مکان و زمان مشخص شده مراجعه کنند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تاکنون ۴۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان ایلام تزریق شده است، با رونمایی از واکسن برکت روند واکسیناسیون در کشور و استان سرعت گرفته است، تاکنون چهار برند واکسن خارجی و یک برند واکسن ایرانی (برکت) وارد استان شده است.


وی خاطرنشان کرد:مردم نگران کمبود دوز دوم واکسن نباشند، در دوز دوم همان برند واکسن برای افراد تزریق خواهیم کرد.

کد خبر 1075591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha