برنامه های اوقات فراغت ظرفیت عظیمی برای جذب جوانان به مسجد است

احمدی گفت: حضور جوانان را باید در مسجد حفظ و نباید از جوانان غافل شد و اجرای برنامه های اوقات فراغت ظرفیت عظیمی برای جذب جوانان به مسجد است .

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حضور جوانان در برنامه های اوقات فراغت زمینه لازم برای احیای کارکردهای مختلف مسجد را فراهم می کند .

 

مسئول کانون روستایی عاشقان ولایت هرسین افزود: جوانان و نوجوانانی که در برنامه های اوقات فراغت مساجد شرکت می کنند از فضای معنوی درون مسجد نیز بهره مند و از لغزش و خطا مصون خواهند بود.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان روستا در فصل تابستان مشغول فعالیت کشاورزی هستند، تصریح کرد: تنها برنامه ای که در تابستان برای اوقات فراغت بچه ها در روستا می توان انجام داد برگزاری کلاس های احکام و قرآن است.

 

احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در جامعه  آگاه سازی مردم نسبت ویروس کرونا ، توزیع ماسک بین مردم و اگاه سازی مردم نسبت به واکسن زدن از جمله برنامه های اجرایی این کانون در این ایام است .

 

مسئول کانون روستایی عاشقان ولایت هرسین اظهار کرد: این کانون با حضور جوان و نوجوانان فعال کلاس های قرآن و نماز جماعت  در راستای تشویق به شرکت در  نماز جماعت برگزار می کند.

 

کد خبر 1075689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha