ویژه برنامه هفته حجاب و عفاف با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) اجرا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) گفت: ویژه برنامه هفته حجاب و عفاف در جوار شهدای گمنام شهر هشتجین با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) برگزار شد.

«معظمه کریمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه هفته حجاب و عفاف در جوار شهدای گمنام شهر هشتجین با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) تصریح کرد: این برنامه معنوی با حضور بانوان عضو کانون با مشارکت بسیج پایگاه مقاومت مسجد فقیر صورت گرفت.

 

وی اذعان داشت: آشنا کردن نوجوانان و جوانان با مسئله حجاب و عفاف و تاکید بر حفظ حریم حجاب و عفاف از مهمترین اهداف برپایی این برنامه فرهنگی بود.

 

کریمی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان برای برهم زدن بنیان خانواده ها است، افزود: حجاب و عفاف یکی از مهمترین ابزارها برای مقابله با توطئه های دشمنان و امر به معروف و نهی از منکر است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) یادآور شد: نوجوانان و جوانان را باید نسبت به دسیسه های دشمنان در خصوص حجاب و عفاف آشنا کنیم و این برنامه های فرهنگی می تواند تاثیرات خوبی داشته باشد.

 

کریمی افزود: هفته حجاب و عفاف فرصت مغتنمی برای بیان این موضوع ها است و می تواند آگاهی های جامعه نسبت به تهاجم فرهنگی غرب در زمینه مسئله حجاب و عفاف باشد.

کد خبر 1075694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha