کسب ۳ عنوان توسط فیلم مستند «اسفوماتو» از جشنواره بین‌المللی یوجین آمریکا

فیلم مستند «اسفوماتو» ساخته «امیرعلی میردریکوند» از شهرستان اندیمشک، در جشنواره بین‌المللی یوجین آمریکا، جایزه بهترین فیلم ارزشمند برای فرهنگسازی عمومی، دیپلم افتخار بهترین نوآوری در خلاقیت و همچنین دیپلم افتخار بهترین موسیقی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، فیلم مستند «اسفوماتو» ساخته «امیرعلی میردریکوند» از شهرستان اندیمشک، در جشنواره بین‌المللی یوجین آمریکا، جایزه بهترین فیلم ارزشمند برای فرهنگسازی عمومی، دیپلم افتخار بهترین نوآوری در خلاقیت و همچنین دیپلم افتخار بهترین موسیقی با آهنگسازی «امید محرابی» را کسب کرد.

 

فیلم مستند «اسفوماتو» برشی مستند از زندگی یک خانواده روستایی است که فرزند ارشدشان در امور زندگی بسیار به آنها کمک می‌کند اما در ادامه با مشکلات و موانعی مواجه می‌شود.

 

جشنواره بین‌المللی فیلم Archeology Channel یک مسابقه بین‌المللی حقوقی در ژانر میراث فرهنگی و فیلم باستان شناسی است که بهترین فیلم‌های جهان را در رابطه با باستان شناسی، فرهنگ‌های باستانی و بومی و دنیای آنها برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

این جشنواره همتای جشنواره‌های محبوب فیلم‌های باستانی و فرهنگی اروپا است که هفدهمين دوره آن سوم تا هفتم جولای ۲۰۲۱ در یوجین آمريکا برگزار شد.

 

کد خبر 1075701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha